donderdag 4 juni 2009

Ondertussen, bij de Vandervaartjes:


Tring, tring!
Sylvie: 'Ja hallo bitte? Wir sprechen uns mit Suulvie von der Fährt, der Fussballfrau aus Holland. Wie geht's?
Andere kant: 'Hi, Syl, Rafael hier.'
Sylvie: 'Raffie! Hoe gaat het dan met mijn voetbalmannetje? Hihihi!'
Rafael: 'Lekker lekker. Hé schat, luister eens, ik blijf in Nederland vannacht.'
Sylvie: 'Oh. Betekent dat dan dat je niet thuiskomt bij mij en Damian?'
Rafael: 'Dat heb je goed geraden Syl. Ik logeer bij Wesley.'
Sylvie: 'Ja ja. En jij denkt zeker dat ik dom ben. Ik weet wel waarom jij bij Wesley wil blijven slapen. Ik heb jou wel door, mannetje! Waarom geef ik je niet direct het nummer van Yolanthe?'
Rafael: 'Nee Syl, het is niet wat je denkt. Yolanthe en Wesley hebben niks met elkaar.'
Sylvie: 'Juist! En nou wil jij er op! Een beetje de afgelikte vriendinnetjes van je voetbalvrienden afpakken. Zo kan ik het ook!'
Rafael: 'Exact. Hoeveel voetballers had jij ook alweer afgewerkt voor je mij aan de haak sloeg?'
Sylvie: 'Drie! Vier! Vijf! Weet ik niet! Maar laten we er geen ruzie over maken. Ik weet hoe je het goed kan maken.'
Rafael: 'Wil je het nummer van Jan Smit?'
Sylvie: 'Nee, bah.'
Rafael: 'Winkelen met mijn creditcard?'
Sylvie: 'Ja! In de PC Hooftstad!'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten