maandag 29 juni 2009

Mama se mama sa mamichael Jacskon

Ik blijf nog even zwelgen in de MJ-hype die na zijn dood hysterische vormen begint aan te nemen. Het journaal opende vanmorgen met beelden van pappa Joe bij een galafestijn en Demerol-nieuws over de dokter (ik héb het niet gedaan!).

Intussen beweert ex-vrouw Debbie Rowe dat ze heus geen voogdij hoeft over de kinderen. Ze zegt in een interview met het gerenommeerde (tsss) News of the World dat ze als een paard is geïnsemineerd met zaad van een anonieme donor. Michael is er zelf geen seconde aan te pas gekomen en het huwelijk was een farce. Toen bleek dat ze geen kinderen meer kon krijgen, heeft Michael haar direct gedumpt. (Update: dit hele interview is fake, niets van waar dus wat hier staat.)

Oddee.com brengt een lijstje met tien dingen die we nog niet wisten van de King of Pop. Zo had hij gepatenteerde vooroverbuigschoenen laten ontwerpen voor een dance-act rond Smooth Criminal. Zijn beste vriend was aapje Bubbles, die zijn dagen nu slijt in een opvangcentrum voor showbizzdieren. Michael zocht hem nog regelmatig op, wat in Bubbles kinderlijk enthousiasme opriep. Verder had Michael last van zijn geentjes en had Sega al in de eighties een videogame aan hem gewijd.

Tot slot een lieflijk eerbetoon uit de Filippijnse gevangenis. Twee jaar geleden was de gevangenisversie van Thriller een wereldwijde hit. Nu doen ze hetzelfde met drie andere Michael-hits. Het schijnt dat de gevangenen de de hele vrijdagnacht hebben geoefend om het filmpje zaterdag online te krijgen. Waarvoor dank.

4 opmerkingen:

  1. Waarom zitten deze lieve gevangenen vast?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg er tranen van in mijn ogen :-) en ik zie ineens mijn hele jeugd voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net ook de thrillerversie gekeken. De gymjuf in die Filippijnse gevangenis is wel actief. Chapeau voor de gymjuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Michael Jackon zou al twee jaar dood zijn, lees ik zojuist. Tuurlijk, we hebben nog een ergens een neger opgedoken die we in bad met chloor hebben gelegd en zijn neus gehalveerd.

    BeantwoordenVerwijderen