maandag 3 augustus 2009

Willem-Alexander en het roestige afvoerputje


Dit moet geen blog worden waar ik regelmatig over mijn dromen schrijf, want dat is volstrekt oninteressant. Maar deze droom is zo hilarisch dat ik hem móet opschrijven. Ik droomde namelijk dat ik op een huwelijksfeest was waar ook Willem-Alexander en Máxima te gast waren. Na een tijd kwam Wim-Lex op me af en haalde iets uit z'n broekzak. 'Kijk, ons afvoerputje is helemaal verroest. Ik wil het opsturen naar de groothandel maar ik heb geen envelop. Heb jij er toevallig eentje bij je?' Ik zei van niet, en stelde voor om even naar een winkel te gaan en een envelop te kopen.

Dus Willem-Alexander en ik naar een supermarkt, hij nog steeds met dat roestige afvoerputje. Eenmaal aangekomen zei hij: 'Kijk, de kattenbakvulling is in de aanbieding. Dat komt mooi uit want die van ons was net op.' Bij de ingang werden we opgevangen door een kassière, die vond dat Willem-Alexander niet zelf de winkel inhoefde. We konden direct naar de kassa en daar onze bestelling doorgeven. En omdat Willem-Alexander royalty was, kreeg hij geen automatische, maar een handgeschreven kassabon. En daar gingen we weer, nu mét envelop, nog steeds een roestig afvoerputje en een voordeelpak kattenbakvulling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten