woensdag 5 augustus 2009

Sperti Brard en Patricia Paay doen een rondje Gay Pride

1 augustus 2009. Patty Brard en Patricia Paay varen samen over de Amsterdamse Prinsengracht. De twee hebben het maar wát gezellig aan boord, maar toch knaagt er iets aan Patries...

Patricia Paay: 'Lalala! Ik ben vrij! En ik kan iedere man krijgen die ik maar wil. Alle mannen liggen aan mijn voeten!'
Patty Brard: 'Het is je gegund meid! Je moet gewoon zóveel schijt aan die hele Adam hebben dat je strónt tekort komt! Ga d'r voor!'
Patricia: 'En ik voel me jonger en mooier dan ooit! Alle mannen kijken naar me.'
Patty: 'Dat zijn nichten, schat. Die zijn alleen maar jaloers op je make-up.'
Patricia: ‘Kijk daar heb je Gordon!'

Patty: 'Hoe is het met je Anal Parade? HAHAHA! DAAAAAAAR MOET EEN PIE-MOL IN, DAAR MOET EEN PIE-MOL IN, DAAR MOET EEN PIE... Valt ie nou flauw? Wat een watje is het ook hè HAHAHAHA!'
Patries: 'Nee, Gordon wil natuurlijk óók met mij naar bed. Ik zei het toch? Alle mannen gaan liggen als ze me zien!

Patty: 'Kijk, daar drijft Caroline Tensen voorbij! Zij had toch ook wat met die Adam van jou?'
Patries: 'Inderdaad, toen ze zich bij Veronica omhoog heeft gepepen kwam Adam ook aan de beurt. Hihihi!!!'
Pattry Brard: 'Wat is er zo grappig ?!?'
Patries: 'Nou gewoon, dat ik over jou kan zeggen dat je in een bepaalde situatie nog maagd bent. Jij hebt nooit iets met Adam gehad!'
Patty: 'Hou jij eens op! Ik maagd op wat voor gebied dan ook, kom nou! Nog één zo'n opmerking en ik gooi je bovengebit overboord, HAHAHA!
Patries: 'We moeten haar bellen. We moeten Caroline Tensen gewoon even bellen en vragen of ze Adam ook een lul vindt.'
Patty: 'Ok, geef hier die telefoon.'

Caroline Tensen: 'Met Caroline Tensen.'
Patty: 'HAHAHA! Is dat een voorstel?'
Caroline: 'Hoe bedoel je?'
Patty: 'Met Caroline tennissen! HAHAHA, ik zie het al helemaal voor me! Jij tennissen! Met jouw reet!'
Caroline: 'Laat me raden: Patty Brard?'
Patty: ‘In één keer goed! Ken je die Witte Reus-reclame nog? Met die helikopter? En dat laken zo groot als een voetbalveld? HAHAHA, dat was jóuw tennisrokje! Huuuuhuuuuhuuuu IK PIES IN M'N BROEK! HAHAHA!
Caroline: 'Dat is niet aardig van je. Ik noem jou toch ook niet Sperti Brard?'
Patty: 'Dat spul werkt anders beter dan botox. Maar waarvoor ik bel...'
Patries: 'Nee nou mag ik even! Hoe heb jij Adam destijds van zijn toenmalige vriendin afgepakt?'
Caroline: 'Dat ging eigenlijk heel simpel. Ik ben op m'n knieën gaan zitten en hoefde vervolgens alleen maar toe te happen.'
Patries: 'En denk je dat ik hem op die manier terug kan krijgen?'
Patty: 'Als je eerst je kunstgebit uitdoet! HAHAHA! Maar hoezo, je kon toch elke man krijgen?'
Caroline: ‘Adam liet me altijd twee keer gillen. De eerste keer als hij me van achteren nam en de tweede keer als hij z’n geslacht afveegde aan mijn gordijnen.’
Patty: ‘Wat flauw Caroline, die heb je ook niet van jezelf. Wat ben jij or-di-naaaair!’

Patries: 'Ik ben een beetje in denial denk ik. Nog steeds. En het gaat ook niet meer over, ben ik bang.'
Caroline: 'Weet je wat, Patries? Je moet er gewoon nóg jonger uit proberen te zien. Dus nog blonder, nog slanker, met nog meer tanden en lippen en een nóg korter rokje. Van ons drieën ben jij de enige die er nog mee wegkomt. Je lijkt stukken jonger dan Madonna en háár lover is 22. Er is nog hoop!'
Patries: 'Zucht, ik heb daar geen zin meer in hoor, om zo'n kind weer helemaal op te voeden.'
Patty: 'In dat geval zit er nog maar één ding op.'
Patries: 'Mezelf van kant maken?'
Patty: 'Nee, je naar je eigen leeftijd gaan gedragen. Dat doet Caroline ook en kijk eens hoe gelukkig ze is!'
Patries: 'Dat zal helaas niet gaan. Zo zou ik nooit willen of kunnen worden...'

En met een zwierige plons springt Patricia overboord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten