maandag 11 mei 2009

TMF komt naar je toe deze zomer

Of eigenlijk: dit weekend. Zaterdag lag ik herstellende van een fikse griep in bed nog wat te zappen, toen TMF voorbijkwam met een live programma. Leuk, dacht ik. Een live programma om half één 's nachts. Dat moet ik zien!

In de studio een presentator, die hard z'n best doet heel tof over te komen. Hij communiceert met twee 'chickies' die in den lande op lokatie zijn, namelijk in discotheek FOX in Stadskanaal en in Empire New York in Hengelo.

Aanvankelijk verstond ik het verkeerd en dacht ik dat we getuige waren van een live-verbinding met een übercool iets in de échte Big Apple, maar gezien het aantal hobbezakken dat door het beeld schoof wist ik al snel dat ik er naast zat.
Waar ging het nou precies om in dit programma? Mensen die zich thuis zaten te vervelen, konden bellen met de presentator en zeggen wie ze in beeld precies een lekker wijf vonden. Vervolgens ging het chickie op lokatie polsen of het betreffende lekkere wijf vrijgezel was. Andersom gebeurde ook, dat een meisje (altijd met een Brabants accent) belde op zoek naar een lekkere vent.

Dit ging een tijdje zo door, totdat er een jongen belde voor Miranda uit Stadskanaal. Die stond zich als een van de weinigen uit te sloven op de dansvloer van bar dancing FOX, de rest van het publiek stond er bier en breezers drinkend omheen. 'Hee gozer, waar bel je vandaan?', vroeg de presentator. 'Uit bed. Ik bel voor Miranda in de FOX. Ik ken haar. Zij heeft een tatoeage op haar kont.' 'Echt waar joh? Hoe weet je dat?' 'Dat heb ik gezien. Vraag maar aan Miranda of ze haar broek naar beneden doet.'

Zo gezegd, zo gedaan. De chick op lokatie kreeg instructies om Miranda uit haar broek te praten. 'Heeej! Jij daar! Ben jij Miranda?' Zegt Miranda: 'Ja hoesoow?''Heb jij een tatoeage op je kont?' Miranda, zonder blikken of blozen: 'Nee, maar wel eentje op mijn buik', waarop ze prompt haar t-shirt (a-symmetrisch, mouwloos) omhoogslingert. Kijk maar! Twee pootafdrukken van een chihuahua worden zichtbaar, maar voor Miranda is het nog niet genoeg. 'Kijk, ik heb ook zeven mieren op mijn voet.' De camera pant naar beneden en de TMF-chick vraagt: 'Miranda. Waarom zeven mieren?''Nou gewoon. Iedereen noemt mij Mier en Miranda is zeven letters. Dusseh...'
Als een wervelwind stuift Miranda weg. Terug naar de studio. 'Maar ze heeft er echt eentje op haar kont hoor. Ik heb het zelf gezien. Kan Miranda haar broek echt niet naar beneden doen?'

Ik zeg: zet dit op prime time ná Lekker Slim (ook al zo'n hoogtepunt...)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten