woensdag 1 juli 2009

DZDD - de flikflak van Fuckje en de aftreksels van Matthijs

Fuckje Jansen: Waarom is Art er alwéér niet vandaag!
Waldewaldemar: Hij durft niet meer te komen, Frouk...
Fuckje Jansen: Die gemene kutmatthijs ook met z'n commentaar. Hij zei dat hij ons lelijk vond!
Waldemarmarmar: Dat zei hij helemáál niet. Hij zei dat hij het programma zoals wij dat maken een slap aftreksel vond van zijn eigen programma. Zomeruitveruitverkoop...
Fuckje Jansen: Stop maar Wallie! Ik ben niet geïnteresseerd in de aftreksels van Matthijs van Nieuwkerk.
Waldewaldemar: Zullen we beginnen?
Fuckje Jansen: Wacht even! Eerst een flikflak! Kijk es wat ik kan?
Waldemarmarmar: Zuchtuchtucht...

Fuckje Jansen: Dat kan jouw Sophietje niet hè, met haar dikke buik.
Waldewaldemar: Dat niet, maar ze kan wél presenteren!
Fuckje Jansen: En nu is het afgelopen! Jij doet ook al zo gemeen tegen mij. Art is altijd veel liever en laat mij veel vaker aan het woord. Jij stelt de hele tijd vragen aan de gasten. Jij bent echt zoooo irritant!
Waldemarmarmar: Over irritant gesproken - waarom draag jij vleeskleurige bbhhh's?
Fuckje Jansen: Dat is iets van mij. Daar wil ik het niet over hebben. Het is iets lesbisch.
Waldewaldemar: Dus die flikflikflakflak van net was eigenlijk een soort coming-out?
Fuckje Jansen: Ja!
Waldemarmarmar: Doe 'm vanavond dan nog een keertje in de uitzending? Kunnen we de kijkcijfers misschien nog een béétje béétje opkrikken.

Lees ook:
Froukje Jansen solliciteert bij De Wereld Draait Door
Hanneke Groenteman: Froukje herkende me niet eens

2 opmerkingen: