donderdag 23 april 2009

Vijf vragen over TV

Gisteren een avondje voor de tv gehangen. Zoiets zou ontspannend moeten werken, maar ik ben totaal in de war. Vannacht nauwelijks geslapen omdat ik zit met een aantal heel erg belangrijke vragen.

1. Reclameblok. Moeilijk poepende vrouwen moeten worden bijgevoederd met Activia, waarna binnen twee weken de stoelgang soepel verloopt. Hebben alleen vrouwen hier last van? Waarom mogen mannen geen Activia?

2. Hetzelfde reclameblok. Waarom loopt Karin Bloemen al meer dan tien jaar rond met een zwabber op haar hoofd?

3. RTL BouleFart. Bridget meldt dat ze na veel gedoe de beelden van de begrafenis van de moeder van René Froger toch mogen uitzenden. Graag zelfs, aldus de Frogertjes, want verdriet is ook een deel van hun leven. En dat willen ze per se laten zien. Wat volgt zijn beelden van de plechtigheid, met beelden van de uitgelopen mascara van Natas, een snikkende René en Gordon die voor het oog van de camera een wegtrekker fingeert (of ben ik nu te cynisch...). Waarom in godsnaam moet dit op tv???

4. Anton Corbijn bij DWDD, over het nieuwe album van Depeche Mode. Op tafel een grote doos met daarin twee boeken vol bandfoto's van Corbijn, de cd, een remix-cd, nog een cd met demo's en een dvd met 2,5 uur making off-materiaal. Hoe kan het dat deze zeer luxe uitgevoerde boxset maar 79,95 euro kost?

5. Nova. Clairy Polak presenteert. Zoals ik gisteren had voorspeld, draagt ze een roze badpak onder een muf mannenjasje. Ik ben nog maar net begonnen met bloggen, maar leest Pleurie nu al mee? En volgt ze mijn kledingadviezen op? We hebben gisteren keihard zitten lachen. Totdat Martin Bril dus ineens dood was.

1 opmerking:

  1. Wahaha, Clairy draagt inderdaad felle badpakken! Zou ze vanuit Het De Miranda zo de studio induiken?

    BeantwoordenVerwijderen