zaterdag 24 april 2010

Bevers

Gisteren stond er een boodschap op mijn voicemail. Iemand was ongerust omdat ik al meer dan een week niets had gepost. Soms heb je dat: even een week geen zin of inspiratie. Bovendien ben ik druk met het afronden van diverse werkzaamheden: eind volgende week vier ik mijn afscheid bij MarketingTribune.

Voorlopig heb ik alleen een droomfragment in petto. Let op.

We liepen door een dierentuin. Ergens halverwege zaten drie honden in een kooi. Ze konden vliegen, en dat was maar goed ook: onderin de kooi zaten namelijk ook nog twee bevers. Hele boze bevers waren het, die agressief naar de honden hapten. We keken onbewogen toe, tot degene met wie ik was het volgende zei: 'Als je je voeten in die bevers steekt, zijn het net uggs.'

Dat was raar wakker worden...

Hieronder de drie mafste dierenfoto's van de beste celebrityblogger ter wereld: Michael K. van DListed. Als hier geen nieuwe berichten staan kun je dus altijd daar kijken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten