woensdag 9 september 2009

- ingezonden mededeling -

Lieve mensen,
Jullie begrijpon mij niet. Ik heb mezelf opgetrokkon van onderbroekonverkoper op de Albert Cuyp tot dé bést sélling mégastar uit de Nederlandse muziekgeschiedenis. Van een gezellige cherubijn met weelderig krullond haar heb ik mezelf getransformeerd in Glitter Glamour Chloordon. Ik ben de aller-, aller-, allergrappigste man van de Nederlandse televisie.

DAT JULLIE DAT NIET ZIEN! Heel Nederland is ziek in zijn hoofd en iedereen is tegon mij. Maar ik heb er de kracht niet meer voor om al die menson te overtuigon van het feit dat ik a) precies weet wat grappig is (ik dus), b) kan zingon als een geile nachtegaal (Kon ik maar evon bij je zaain stond 38 wekon op nummer 1 en daarna volgdon nog vele hits zoals daar zijn 'Ik bel je zomaar evon op' en 'Never nooit meer') en c) waar ik kom beginnon de menson te strááálon! Ik inspireer, motiveer en masturbeer (HAHAHAHA nee hoor, dat laatste is weer zo'n typisch geval van mijn humor. Echt, altijd een schot regelrecht in de roos. En met roos bedoel ik ook roos en geen ster of aars HAHAHAHA!).

Ik heb zes huizon in Zuid-Afrika. Ik reken groothedon als Viola Holt tot mijn inner circle. En daarom is het zo raar dat jullie Nederlanders zo vreselijk negatief op mij reageron. Ik ben ook maar een mens en ik heb ook gevoel (HAHAHA, ik zeg er alleen niet bij waar precies HAHAHA). En kom, als je goed bij jezelf nagaat waarom je een hekel aan mij hebt dan is dat alleen maar omdat je onbewust ongelooflijk veel van mij houdt. Ik wel van mezelf in ieder geval. Dus al word ik uit de Toppers getieft, al kijkt er geen kloot naar Waar is Elvis, al vinden mensen zelfs Jamai lekkerder dan mij: ik blijf er van overtuigd dat ik de beste, grappigste, leukste en geweldigste bekende Nederlander aller tijdon ben. Het wordt tijd dat jullie daar ook van overtuigd rakon.

Voor straf blijf ik de komonde dagon vies vaak in het nieuws opduikon. DAT ZAL JULLIE LERON!

3 opmerkingen:

  1. Als ik even de 3-zitsbankpsycholoog uit ga hangen zou ik ook de conclusie kunnen trekken dat Gordon juist aandacht zoekt omdat 'ie een ongelooflijke tyfushekel aan zichzelf heeft. Gebrek aan eigenwaarde zeg maar. En dat ziet 'ie dan best wel weer goed. Want Oh My God wat een waardeloze kerel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gordon een hekel aan zichzelf? Interessant, en het zou zomaar eens kunnen kloppen. Het is altijd Gordon voor en Gordon na als hij het over zichzelf heeft, nooit eens relativeren of zelfspot. Eigenlijk is het best een zielig mannetje...

    BeantwoordenVerwijderen