donderdag 10 september 2009

Ha. Ha. Ha. Hij zei kont.

Zooo! Ben ik weer! Ik had gister toch gezegd dat ik vies vaak in het nieuws zou komon (hou daar NU mee op aub, zo niet dan wordt het geëdit door de eindredactie, JB). Nou, hier zul je het hebben. Glitter Glammer Doordrammer Gordon is terug hoor! En ookal vinden jullie mij een ordinair medialoeder: het is persies wat jullie verdienen!

Ik heb nog nooit zoveel reacties gehad op mijn mediaoptredens als op het stoppen met de Toppers. Niet toen ik vier nare ziektes tegelijk kreeg. Niet toen Geer mij onheus bejegende (alle tien de keren niet) en niet toen ik als een gay warrior op kwam voor homorechten in het achterlijke Rusland. Dat betekont (HAHAHAHA DOE IK HET TOCH EN IK ZEI KONT HAHAHA!) dus dat ik ontzettend grappig, geweldig en (vooruit) geil gevonden word door jullie achterlijke kutonbekende kutnederlanders.

Koester mij maar gewoon. Ik blijf komen. Net zolang totdat ik even populair ben als Geert Wilders. Nog een paar centimeter en we hebben hetzelfde haar. Nou jullie weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten