vrijdag 6 november 2009

Zeeman is de nieuwe Dirk


Nog altijd zie ik jongeren rondlopen met zo'n idioot afgezakte broek. Dat is geen gezicht en ik had dan ook gehoopt dat deze rage snel over zou waaien. Nu gaat het er bij zo'n afzakbroek natuurlijk om dat het merk onderbroek van degene met de afgezakte broek duidelijk zichtbaar is. Boven de bilnaad staat dus heel groot 'Björn Borg', 'Calvin Klein' of 'Tommy Hilfiger'.

Zeeman, de textielsuper waar het altijd stinkt naar goedkope gympen, haakt handig in op de onderbroekenlogotrend, door net als supermarktketen Dirk van den Broek destijds de underdogpositie uit te buiten. Dirk deed dat met een plastic boodschappentas met daarop heel groot het DIRK-logo, Zeeman doet hetzelfde met een knalgele of blauwe boxer. Via de site gratis te bestellen, één per klant, zolang de voorraad strekt.

Ik heb er natuurlijk meteen een gekocht. De gele. En als ik 'm aan heb zal ik heel sjiek mijn jeans op half zeven laten hangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten