woensdag 20 januari 2010

Aardig?

Betuttelend, zul je bedoelen. De nieuwe Sire-campagne is vreselijk overdreven. Een nikserig muziekje onder de beelden, bovendien. Helemaal sneu wordt het als je het Twitteraccount bekijkt dat aan de campagne is gekoppeld. Lees maar:

'Pardon juffrouw. Zat al bijna in de auto maar zie net op de kassabon dat u vergeten bent die vier flessen Chablis aan te slaan.'

'Meneer, mag ik via u uw vrouw even complimenteren met haar schitterende niqaab. Echte zijde?'

'Niks aan de hand, mijn dochter kan best tegen een stootje. Mag ze alleen misschien wel haar OV terug? Zit in dat zijvakje.'

'Dan maar eens een jaartje niet op wintersport. De mensen in Haiti kunnen dat geld momenteel veel beter gebruiken. Giro 555 ovv. aardigzijn.'

En meer van dat soort baarlijke flauwekul. Of ligt het aan mij en zie ik de ironie niet? Wat ik dan wel weer snap en leuk vind is de video van GeenStijl als reactie op de pasopaardig-actie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten