woensdag 29 september 2010

Lange Lorrie of Plompe Lori?

Vandaag kreeg ik een bericht van mijn goede vriendin Nina Rosa. Ze had het over het oneerbaar betasten van dieren in het wild. Lees maar:

Kijk je ook wel eens naar Animal Planet? Ik was net nog na aan het denken over een programma dat ik gisteren bekeek op die zender. Eerst zag ik iemand die in Sri Lanka een varaan probeerde te knuffelen. En die varaan wilde niet. In het daarop volgende item werd gezocht naar een soort kruising tussen een hagedis en aapje. Iets van Lange Lorrie heette het. Toen de presentator het beestje had gevonden, werd Lorrie bruut vastgepakt. Het beestje had heel grote ogen en keek angstig.

Vrijwel direct werd zijn kruis aan de camera getoond met de mededeling: aan zijn pikkie kun je zien dat het een mannetje is. Dat doe je toch niet? Je trekt toch ook niet de broek van de cameraman naar beneden en dan zeg je: kijk! Aan zijn pik kun je zien dat het een mannetje is. Bovendien is zoiets echt alleen gerechtvaardigd als het werkelijk heel bijzonder is. Of het moet in ieder geval onderscheidend genoeg zijn om melding van te maken.


Ik antwoordde als volgt:
Ik denk dat jij de Plompe Lori bedoelt. Is ook geschikt als huisdier. Ik heb vorig jaar juni een blog geschreven over Sonya, de Plompe Lori. Met een filmpje erbij. Maar inderdaad, het is niet kies om andermans geslachtsdelen ongevraagd op tv te vertonen.

Waarop ik weer bericht kreeg van Nina Rosa:
Dat is inderdaad het beest dat ik bedoel. Die Lori van jou is harstikke dik. In het wild zijn ze veel dunner.

Ik weer:
Echt waar? Ik vond Sonya al zo weinig hagedis-achtig. Nu vreet Sonya zich helemaal klem aan meelwormen en hangt ze de rest van de dag doelloos rond, dus gek is het niet dat ze zo vet is.

En Nina Rosa, tot besluit:
Het is nu een Obesitas Lori. Wederom een slachtoffer van deze tijd.

Hier het filmpje 'Een dag uit het leven van Sonya, de Plompe Lori'. Of Volgevreten Lori.

3 opmerkingen:

  1. En met dank aan Wilders kan Sonya dadelijk 114 bellen als de meelwormen te laat worden bezorgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very enlightening and beneficial to someone whose been out of the circuit for a long time.

    online pharmacy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great post! I wish you could follow up on this topic!

    cheap clomid

    BeantwoordenVerwijderen