woensdag 31 maart 2010

Patty Brard: 'Ik ben WEL grappig!'

Lieve humoronderzoekers,
Hoe bestaat het dat een gevierde presentatrice, kwalitatief hoogstaande zangeres en graag geziene societyvedette als ik niet grappig wordt gevonden? Ik ben WEL grappig! Sterker nog, ik heb de lach aan mijn iets te dikke kont hangen! Eigenlijk heb ik zoveel schijt aan dit soort onderzoeken dat ik stront te kort kom (HAHAHA) maar dat ik nog onder die vreselijke Kwalbert Verlinde eindig: dat kán toch niet? Nu hoop ik voor niemand dat ie onder Albert eindigt (vat je 'n em? HAHAHA), al gun ik Geer en Goor die eer - die hebben ze terecht verdiend. Zij zijn inderdaad nog minder grappig dan Albert V. Maar IK ben WEL grappig!

Ik heb mezelf even gegoogled (dat doe ik elke dag) en wat blijkt: maar liefst 7190 zoekresultaten op 'patty brard grappig'! Al die 7190 mensen kunnen er toch niet naast zitten? Ik zie dat toch als een soort voorkeursstemmen. Ben ik de Rita Verdonk van de Nederlandse humor? Nee, inderdaad, sómmige jongeren vinden mij NIET grappig. Ik en mijn Luv'-collega's zijn laatst nog van een podium geboe-d in een of ander achterlijk gat waar ik toch al niet dood gevonden zou willen worden (en ook niet levend HAHAHA).

En zoals je ziet: deze jongens vinden mij ook WEL grappig:


En bekijk ook deze schaamteloos grappige compilatie op YouTube genaamd 'Dieptepunten van Patty Brard': dat is toch hilarisch? Zie je nou? Ik ben WEL WEL WEL grappig!


Het hoogtepunt van het bovenstaande filmpje is toch wel hoe ik na mijn klisma het resultaat in het zeefje bestudeer en er zelfs even aan ruik. Ja, ik vind dat erg grappig.

Overigens ben ik naast grappig ook aantrekkelijk, vooral in de onderstaande outfit:


En bovendien ben ik sind ik in de jury zit van Uri Geller ook nog eens paranormaal begaafd. Maar daarmee of met mijn uiterlijk mag niemand de draak steken. Want dat is NIET grappig!

Liefs,
Patty Brrrrrard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten