vrijdag 19 maart 2010

En hier zijn we dus al anderhalf jaar mee bezig.

Geachte heer R.,

De voortgang richting onze aannemer voor het vervangen van het dakraam, stagneert opnieuw. Ondanks dreigementen met een rechtzaak, is hij niet van zins om actie te ondernemen. Nu zijn wij prima tevreden met het huidige glas, maar ik weet ook dat u dat niet bent. Voordat ik daadwerkelijk overga tot het dagvaarden van de aannemer, zou ik u willen vragen of we een second opinion kunnen aanvragen wat betreft de geschiktheid van het huidige glas. Ik denk dat de brandweer dat moet doen. Ik heb daar contact mee opgenomen, maar zij komen alleen kijken na een verzoek van de gemeentelijke afdeling Bouw- en Woningtoezicht - in casus: van u dus.

Mijn verzoek: bent u bereid de brandweer te verzoeken om polshoogte komen nemen om te controleren of het huidige glas misschien tóch geschikt is?

Met vriendelijke groeten,
etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten