dinsdag 17 januari 2012

Homotherapie

De Inspectie voor de Gezondheidszorg stelt een onderzoek in naar een organisatie die therapie zou aanbieden waarin homo’s leren hun ‘zondige’ geaardheid te onderdrukken.

Ja ja. Het staat er echt. Als tegenwicht daarvoor bied ik mijn diensten aan: mensen die zich als hetero onderdrukt voelen kunnen hier juist homo worden. Let wel: het gaat niet alleen om uiterlijk vertoon. We gaan je complete geaardheid veranderen. Als Tot Heil Des Volks het kan, kunnen wij het zeker!

Het pakket bestaat uit een cursus 'Leer Voguen als Madonna', een proseccoproeverij en het perfect stylen van een Ken-Barbiepop. Voor het serieuze datingwerk krijgen kandidaten een account op Gaydar, Grindr en Gayromeo en op de eerste date via een oortje opdrachten ingefluisterd: 'NU over Lady Gaga beginnen!' 'Zeg tegen je date dat z'n haar op dat van dingetje van Glee lijkt' (verzin hier een acteur naar keuze).

Voor de liefhebber zijn er niet-verplichte cursussen als 'Iedereen kan zingen als Cher-met-autotune' en 'Metamorfoos jezelf als Liza Minnelli.' Sowieso doen we veel aan drag, want in iedere homo schuilt immers een diva?

Uiteraard kan de cursist zich overal voor verzekeren. Meer algemene zaken als 'leren lopen als een homo' (zo hetero mogelijk maar wél op Prada-hakken) en 'leren eten als een homo' (cock) worden standaard vergoed door het basispakket. Ook alle gebruikelijke grooming maakt daar deel van uit: de spray tan, de body hair trimmer en de anusbleekset.

In de aanvullende verzekeringspakketten zitten de minder gebruikelijke gaygerelateerde zaken als kaartjes voor de Toppers (vanzelfsprekend krijgen alle aantoonbaar homoseksuele mannen korting), kniebeschermers voor op de parkeerplaats, de cursusfilms Philadelphia/The Wizard of Oz/Abba in Australië/A Single Man, Crisco, een basisabonnement op XTube en het kookboek 'Natural Harvest'. En vergeet ook het Gay Pride-pakket niet, met een leren veterslip, een supersoaker en een verenboa.

Ik moet nog even een marketingconcept schrijven en een businessplan, maar aanmelden is nu al mogelijk via @jbartelds op Twitter.

8 opmerkingen:

  1. Hahahaha, waar kan ik me aanmelden... LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uiteraard heb ik het bericht getwitterd. Even een conversatie delen.

    jbartelds:
    @kekness Wil je ook in homotherapie bij mij? http://www.imlikeohmygod.com/2012/01/homotherapie.html

    kekness:
    @jbartelds I am ín!

    jbartelds:
    @kekness Ik zoek ook nog cursusbegeleiders. Kan hier nog wel een paar extra handen bij gebruiken. http://www.shopwiki.nl/Eigen-Dildo-maken

    kekness:
    @jbartelds OMG. Ik moet echt vrij nemen met al deze aantrekkelijke cursusaanbiedingen :o)

    jbartelds:
    @kekness Hahaha. En dat terwijl je al zo'n professionele vakvrouw bént!

    kekness:
    @jbartelds Ik zou er een Groupon-eske maillijst van maken ;-) Getit-on ofzo.

    jbartelds:
    @kekness Goeie. Elke dag een hysterisch nieuw cursusaanbod: vandaag Paul de Leeuw imiteren, morgen swarovsky-kristallen boetseren.

    kekness:
    @jbartelds Pee. Pants. Everywhere.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, ja, het lijkt alsof ik deze cursus al lang heb gevolgd, want alles wat je hier aanbiedt kan ik al. Wist alleen niet dat ik dus zo in touch met mijn innerhomo ben. Ik bied me dus bij deze aan als een van je cursusleiders. Zo te zien kun je wel meerdere gebruiken, die aanmeldingen stromen binnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Gisèle ALLES? Heb je ook je anus gebleekt? In jouw geval lijkt me dat dat een bizar halo-effect oplevert. Maar goed, lichtpuntjes hebben we ook nodig! Dus als jij ons stralende sterretje wil zijn? Graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Halo-effect en stralend sterretje. Ik hik en stik van het lachen hier. Ok, mss toch niet alles. Maar toch wel bijna alles. En zet me maar in je cursusleiderbestand! At your service!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bernd homo visser18 januari 2012 om 15:32

    Ik stel een fusie voor met de steamworkshop Gay in one day: http://www.youtube.com/watch?v=tTTXGiGAHY0

    BeantwoordenVerwijderen